Звіт завідувача за 2018-2019 н.р.
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
«ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД №29
ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ»
ЗВІТ ЗАВІДУВАЧА
КЗ «ДНЗ № 29 ВМР»
ШУМИЛО В.М.
2018 - 2019 Н.Р.
Сьогодні у нас загальні батьківські збори, на яких ви зможете оцінити роботу нашого колективу. Голова зборів - Олексюк М.В., секретар - Розжива О.Є. Прошу Вас підготувати запитання, які вас турбують і наприкінці зборів я дам на них відповідь. Оцінювання роботи керівника.
Проектна потужність -185 місць. ЗДО має змогу прийняти 185 дітей. На сьогодні в садочку кількість дітей 358.
Педагогічний колектив нашого закладу дошкільної освіти втілює у життя державну політику в галузі освіти. Управлінська діяльність адміністрації закладу спрямована на забезпечення гарантованого права громадян на отримання дітьми дошкільної освіти. У закладі є необхідні нормативно - законодавчі акти щодо функціонування дитячого садочка.
Відповідно до визначених річним планом на 2018-2019 навчальних пріоритетів, робота колективу дошкільного закладу була спрямована на розвиток фізичних здібностей дошкільників засобами нетрадиційних форм та методів оздоровлення, впровадження інклюзивної освіти ( в жовтні 2018 року перепрофільовано 1 групу), індивідуалізацію освітнього процесу, підсилення тенденції особистісно - орієнтованої, гуманістичної моделі виховання, соціалізацію дошкільників, що допомагало педагогам бачити в кожній дитині індивідуальність і забезпечувати умови для росту її компетенції у відповідності з вимогами програми «Дитина» та програми для дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт».
Організація освітнього процесу в КЗ «ДНЗ № 29 ВМР» здійснюється згідно з Національною доктриною розвитку освіти в Україні, Конституцією України, Конвенцією «Про права дитини», Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про мови», «Про захист дитинства», «Про охорону дитинства», інструктивно-методичного листа «Про організацію фізкультурно-оздоровчої роботи в дошкільному навчальному закладі», оновленим Базовим компонентом дошкільної освіти і спрямована на реалізацію «Концепції дошкільного закладу» та «Програми розвитку ДНЗ».
З метою пошуків оновлення змісту дошкільної освіти, враховуючи те, що одним з основних завдань дошкільної освіти є зміцнення, збереження фізичного, психічного, духовного здоров'я дошкільників, спрямовуємо освітню діяльність закладу як фізкультурно-оздоровчу та здоров'язберігаючу. Вибір профільності обумовлений побажаннями батьків, можливостями педагогічного колективу, потребами у наданні певних додаткових освітніх послуг, гарантування позитивних результатів. Вся робота з фізичного виховання здійснюється з урахуванням стану здоров'я, самопочуття, рівня фізичного розвитку та підготовленості дітей, реальних умов роботи закладу, особливостей родинного виховання під постійним медико-педагогічним контролем. Поряд з традиційними формами та методами фізкультурно-оздоровчої роботи, радість і задоволення дітям приносять нетрадиційні. Під час використання оздоровчих технологій педагоги дотримуються таких принципів: поступовість, систематичність, врахування індивідуальних особливостей. Повноцінному розв'язанню завдань фізичного розвитку сприятиме комплексне використання традиційних і нетрадиційних форм та методів роботи з фізичного виховання, завдяки чому у дітей покращується загальний емоційний стан, відновлюється сила, здоров'я, почуття, активізується мовленнєва активність, розвивається пам'ять, увага, спостережливість, логічне мислення.
Протягом року діяли гуртки: танцювальний, англійської мови, оригамі, природничий, національно - патріотичний.
Протягом навчального року ми приймали участь у багатьох заходах:
- різноманітні виставки, організовані в ЗДО: виставки робіт до пір року, народних свят, ярмарки, акції та заходи організовані Департаментом освіти Вінницької міської ради: «Зимова феєрія», «Вінниця - місто чемних пішоходів», «Великодні дзвони», де наші вихованці зайняли призові місця;
- конкурси «Чарівна квітка», «Старти надій», де також ми маємо призові місця.
Варто зазначити, що в дошкільному закладі є всі необхідні умови для розвитку творчих та пізнавальних здібностей кожного дошкільника. Робота з інтелектуального розвитку дітей ведеться відповідно до програмових вимог. Педагоги всіх вікових груп створюють сприятливі умови для розвитку особистості кожної дитини, для її самореалізації, для розвитку пізнавальних інтересів дітей, вміння долати труднощі у навчанні, що в цілому сприяє інтелектуальному розвитку малят, засвоєнню дошкільниками елементарних логічних прийомів, вмінню розмірковувати, встановлювати причинно - наслідкові зв'язки, обґрунтовувати свою думку, робити прості умовиводи, ініціативності, творчості. Діти виявляють ініціативу, творчість, незалежність, елементарну критичність, оптимізм, коли трапляються труднощі, наполегливість, уміння доводити розпочате до кінця, брати на себе відповідальність за допущені помилки.
Педагоги широко використовували такі форми роботи, як цільові прогулянки, піші переходи, прогулянки-походи, екскурсії, пошуково - дослідницьку роботу, творчу діяльність та суспільно - корисну працю дітей, спрямовані на комплексне вивчення природи рідного краю.
Велику увагу колектив приділяє загартовуючим процедурам. Загартовуючі процедури проводяться педагогами на протязі всього року з поступовою зміною їх характеру, тривалості та дозування з врахуванням рекомендацій лікаря-педіатра, стану здоров'я, вікових та індивідуальних особливостей кожної дитини.
- З 1 грудня 2012 року діє електронна система реєстрації до ДНЗ, яка має на меті:
- забезпечення права дитини на доступність здобуття дошкільної освіти у ЗДО м. Вінниці;
- спрощення процедури обліку дітей до вступу у ДНЗ м. Вінниці;
- забезпечення рівності умов кожної дитини для повної реалізації її здібностей, таланту, всебічного розвитку;
- забезпечення доступу до інформації про ДНЗ, що є у комунальній власності територіальної громади міста Вінниці;
- запровадження єдиного підходу щодо прийому дітей у ДНЗ м. Вінниці;
- здійснення обліку дітей, які мають відвідувати ДНЗ м. Вінниці.
- пільгове харчування дітей учасників АТО
Завдяки праці всього колективу, умінню приймати рішення в інтересах дитини, вибирати педагогічні засоби і відповідати за свій вибір, нам вдалося зробити педагогічний процес цікавим для дошкільнят.
Дошкільний навчальний заклад має і свої певні недоліки. Потребують ремонту коридори, заміна дверей, оновлення спортивного майданчика, ремонт покрівлі даху. Завдяки вашому розумінню і підтримці в закладі придбано та зроблено:
- миючі та пральні засоби;
- додаткові ліжечка та постіль;
- в групах створені осередки народознавства, спортивні, мініметодкабінети груп, бібліотечки, зроблені корегуючі доріжки;
- для дітей пошиті костюми для сучасних таночків.
Дякую всім батькам за створення належного середовища в групах та садочку. Ви бачили, що з кожним днем він стає ще кращим завдяки Вам. Велика подяка батьківським комітетам груп за роботу в цьому році.
Група №1 - закуплено ліжечка, горщики
Група № 2- косметичний ремонт спальної кімнати, закуплено стільчики, шафи для методичної роботи
Група № 3 - закуплено матеріали для ремонту туалетної кімнати
Група № 4 - ремонт мийки, придбання килима в групову кімнату
Група № 5 - ремонт мийки
Група № 6 - ремонт роздягалки
Група № 7 - закуплено матеріали для ремонту роздягальні
Група № 8 - закуплено матеріали для ремонту роздягальні
Група № 9 - косметичний ремонт всіх приміщень
Група № 10- закуплено тюль та шафи для методичної роботи
За бюджетні кошти міста в ЗДО замінено каруселі на ігрових майданчиках в кількості 22 шт. За бюджетні кошти міста зроблено капітальний ремонт пральні із заміною обладнання. (Приймали участь в програмі міста «Громадські ініціативи»). Встановлено 9 - ти рівневий фільтр очистки води.
З 1 по 30 липня ЗДО припиняє свою роботу у зв'язку з проведенням ремонтних робіт.
Дата: 2020-01-13 09:42:01